Istericale pnl-iste în Sfânta zi de Duminică

Ca orice bun creștin, îmi făceam siesta, duminică pe la amiază.
M-am trezit brusc, speriat de niște crize de isterie ale unei femei. Nu-mi venea să cred, divorțasem de patru ori, scăpasem de așa ceva.
Greșeala mea a fost că lăsasem televizorul deschis!
Tocmai mă pregăteam să mă dezvinovățesc, cum că nu fusesem cu alta, că sunt atacat fără motiv.
În fața mea era o femeie în roșu, nu Lady in red, roșie de furie, care își striga vorbele însoțite de H-uri, ca să le dea greutate. Virulența ei nu era îndreptată împotriva mea.
Am crezut că se scumpise leușteanul în piață sau nu se redusese TVA-ul la gogoși.
M-am liniștit când mi-am dat seama că fetița isterică interpreta un rol, mult peste posibilitățile ei intelectuale și artistice. Era de fapt, noua vuvuzea a politicii românești, Alina Gorghiu.
Ptui drace!
Apoi, vameșul din dreapta ei a bolborosit ceva, având gândurile departe, cred că spre Jilava.
Îmi sărise somnul.
Norocul a venit tot de la ei, de la PNL. A apărut băiatul cu prune-n gură, care vrea să fie prim ministru și-am reușit să adorm iar.
Când să mă trezesc, mai spre seară, numai ce văd o Scufiță roșie de la PSD, care mai e și ministr și care joacă de mult timp rolul de fată mare, încercând să facă pe inocenta în apărarea actualului prim ministru. M-a luat somnul instantaneu.
M-a trezit totuși gogoașa cu neamestecul SRI în această luptă pentru putere.
Ce-ați avut cu Sfânta zi de Duminică?

, , , , , ,

  1. #1 by Ioan Marcu on 9 Iunie 2015 - 9:30

    Astia sunt politicienii romani,alesi tot de romani.

Lasă un răspuns

