Tricoul si brandul Nadia Comaneci

Avem putine valori unanim recunoscute pe plan mondial. Nadia e una dintre ele.
A povestit o întâmplare cu o stewardesa într-un avion de linie.
Impresionata că stă de vorbă chiar cu Nadia Comaneci, stewardesa i-a vărsat cafeaua pe tricou. Nadia s-a schimbat și i-a dat ei tricoul, ca amintire.
Urmările au fost pe măsură:
-au crescut imediat vânzările de tricouri pe piața mondială
-un foarte mare număr de șmecheri, au luat diverse adrese de email cu numele stewardesei
-tricourile au fost pătate cu cafea
-pe internet au apărut multe mii, poate zeci de mii de oferte privind vânzarea tricoului
-au apărut și firme, bineînțeles, care certifică faptul că tricoul e original
-unele posturi de televiziune lansează emisiuni pe tema tricoului
Una peste alta, de la emoția unei fete s-a năcut o industrie!
Asta înseamnă BRANDUL!
Mulțumim Nadia!

Anunțuri

, , , ,

  1. #1 by Jan Valjean on 7 Noiembrie 2014 - 9:58

    Nadia reprezinta tot ce are mai frumos Romania.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: