Are si Basescu dreptate!

N-am crezut că voi scrie vreodată un așa titlu dar, pe bune, are și Băsescu dreptate.
DNA-ul a tăbărât peste ei și sper să nu se oprească aici.
Băsescu, pe lângă de-acum binecunoscuta vorbă ”După mine, potopul!”, le-a spus-o clar, în față:
-Bă, v-am lăsat să jefuiți țara cum ați vrut voi în cei zece ani de domnie, v-am blocat dosarele și am întrerupt cercetările, adică v-am protejat! Și acum voi, nerecunoscători, vreți să mă dați în gât, că eu am patronat furtul și corupția! O să vedeți voi!
Ei, cum să nu-i dai dreptate?
Traiane, eu nu te văd bine. Lumea nu a prea înțeles care era semnalul cu fotografiile de la Paris, cu blonda și bruneta. Semnalul a fost clar, pentru cine înțelege, că te au și pe tine în niște fotografii și interceptări. Degeaba încerci să o forțezi pe D-na Merkel și alți lideri europeni, ei deja te-au scos din joc! Cred că singura ta șansă e să te autodenunți!
Noi am aprecia dacă ai ieși pe post și ai spune răspicat:
-Măi românilor, v-am jucat cum am vrut eu și nici nu puteam să-i las pe ăștia să fure cât nu pot duce, fără să-mi fac și eu partea.
Atunci, românii, în marea lor înțelepciune, ar spune că ”Ea e de vină, ea l-a tras pe drumul pierzaniei”. Doar cunoști foarte bine înțelepciunea populară, Ceaușescu a fost un înger dar bestia, femeia, academicianul, l-a tras la rele!
Nu-i supăra pe francezi, e posibil să trimită raportul cu numărul persoanelor prezente la Ambasada României de la Paris, în 2009! Păi se poate?

, , , , ,

  1. #1 by Jan Valjean on 3 Noiembrie 2014 - 15:09

    Basescu va plati pentru smecheriile lui si blonda la fel.

Lasă un răspuns

