Nu sunt de acord cu redistribuirea voturilor

L-am votat pentru Parlamentul European pe Mircea Diaconu. Faptul că ”mere roșii” a reușit să obțină mai mult de dublul voturilor necesare accederii în Parlamentul European, este meritul lui, a luptei duse împotriva unui sistem de tocat nervi și destine, a unui sistem care a distrus tot ceea ce ar trebui să însemne democrație și stat de drept. Oamenii s-au săturat de vuvuzele, amante, copii, soții, veri și clienți ai partidelor, promovați în posturi calde.

Sunt împotriva redistribuirii voturilor. Adică eu i-am dat votul lui Mircea Diaconu, iar legea redistribuie tot surplusul, spre partide. E nedrept. Votul pentru Mircea Diaconu a fost individual, personalizat Eu n-aș fi votat vreodată lichelele dar legea noastră îmi ia votul și-l dă lor.

Aceste alegeri ar trebui să fie uninominale, fără redistribuire. Europarlamentarii ar trebui să reprezinte România, nu interese de grupuri colorate.

, , ,

  1. #1 by Jan Valjean on 26 Mai 2014 - 18:25

    Redistribuirea inseamna frauda in primul rand in favoarea partidului castigator al alegerilor.

  2. #2 by Sara on 12 Iunie 2014 - 20:10

    Faptul ca l-ati votat pe Mircea Diaconu, ca spuneti ca meritul este doar al lui, ma face sa va suspectez de nesinceritate, de necinste, de urmarirea a altor inderese decat declarati. Mircea Diaconu nu a fost independent. El a fost propulsat ca europarlamentar ajutat fiind , stie toata lumea, de Antena 3 si de PSD si probabil si de alti dirijori. Dovada; campania facuta de Antena 3, si implicarea directa in strangerea semnaturilor. Deasemenea daca faci un mic calcul constati cu usurinta ca listele cu semnaturi nu puteau sa fie rezultatul muncii lui si eventual al membrilor de familie si a voluntarilor, pentru simplul motiv ca numarul de 125.000 de semnaturi nu puteau fizic sa fie stranse in doar 5 zile si cu atat mai mult cu cat programul intocmit si distribuit persoanelor de la punctele de lucru (orele de activitate, punctele de colectare a semnaturilor, etc.) Asta in medie inseamna cca 25.000 de semnaturi pe zi. Dar nici daca se lucra 24 de ore pe zi, nu se puteau realiza. asta o poate stii oricine cunoaste continutul formularelor si putina imaginatie. Inseamna ca aceste liste au fost primite, gata facute. De unde, ma gandesc, fara a avea certitudinea ca de la PSD, sau si altii .din moment ce insasi vicepresedintele, Olguta Vasilescu a declarat ca l-a ajutat pe Mircea Diaconu, fara a arata in ce mod. Numarul mare de votanti la fel mi se pare mult peste simpatia populatiei, probabil ca , din nou a fost ajutat si dintr-o eroare l-au ajutat prea mult. Aceasta este o presupunere si nu o certitudine. Dar cel mai important lucru este ca , printre multi altii, l-ati votat si dvs. , argumentand acest gest printr-un neadevar dar si prin demonstrarea unui subiectivism sau lipsa de informare sau de necunoasterea realitatii de catre dvs. Mircea Diaconu nu este un necunoscut, un om neatarnat de factorul politic. A fost parlamentar iar in aceasta calitate nu s-a evidentiat nici prin elaborarea unor proiecte legislative, nici prin discursuri memorabile, sau interpelari in situatia elaborarii unor legi impotriva interesului national , nici prin infierarea colegilor sau necolegilor care au savarsit infractiuni, altfel spus care s-au infruptat din banul public, care au furat „la vedere” si care au incalcat legea . Nu, dimpotriva, a ridicat si el mana , asa cum a dictat liderul de grup cu degetul, in sus sau in jos. Cu ce s-a evidentiat insa Mircea Diaconu este prezenta aproape permanenta (nu exclud, contracost) la sezatorile de la Antena 3, s-a mai evidentiat incalcand legea (angajarea abuziva a sotiei si starea de incompatibilitate), lucru confirmat si necontestat. Ceea ce a contestat el a fost faptul ca vrea sa candideze in conditiile de incompatibilitate. Deasemenea s-a mai evidentiat prin absentele multiple de la sedintele Senatului. Legat de aceeste absente, Mircea Diaconu a scos pe gura propozitia memorabila , „Parlamentarii nu trebuie sa mearga zilnic la serviciu, doar cand considera ei necesar”. Avand in vedere aceste lucruri, de notorietate dealtfel , vreti sa …va raspundeti la intrebarea , ce-l recomanda pe Mircea Diaconu ca sa fie ales europarlamentar ? Ce asteptari aveti dvs. de la un astfel de politician ? Dupa ce criterii va ghidati in alegerea alesului intr-o functie ? A, e om de cultura, cititi va rog „Interviu;Mircea Diaconu rupe tacerea; planul dupa decizia B.E.C.”. Daca gasiti o singura fraza coerenta in raspunsurile lui, atunci……, dar nu gasiti, asta e sigur. Sa va mai intreb ceva , dle Mircea Batranu, ati citit de curiozitate informatiile cu privire la ceilalti candidati ? La cei independenti ma refer , nu ca Mircea Diaconu. E vorba de oameni de mare valoare, oameni care au performat profesional, cu o tinuta morala de necontestat, oameni care din exercitarea profesiei castiga mai multi bani decat salariul de europarlamentar. Si exemplific, dr. Paul Purea, Peter Costea, Valentin Daeanu, Iulian Capsali, Filip Titian. De ce nu i-ati votat ? Sunt net superiori actorului Mircea Diaconu. Si mai demni. Niciunul nu a reusit. Pacat, mare pacat.

    • #3 by mircea batranu on 13 Iunie 2014 - 13:05

      @Sara,
      M-am saturat de denigratori de meserie, l-am mai vazut pe unul aruncand laturile din propria-i minte pe Simona Halep. M-am saturat sa vad nulitati scuipand pe tot ceea ce inseamna o cat de cat valoare. M-am saturat de clientela de partid, de neveste de lideri politici trecute pe pozitii de europarlamentari, de vuvuzele promovate de sub masa direct in conducerea statului, de copii de stabi cu drepturi de decizie dar fara abc-ul celor sapte ani de-acasa, m-am saturat de curvistine ajunse in functii cheie pe la autoritati, m-am saturat de divizia de dezinformare care mananca exact rahatul care le e cerut.
      Nu ma face mincinos, analizeaza-te inainte sa ma analizezi pe mine.

  3. #4 by Sara on 13 Iunie 2014 - 15:28

    Cand n-ai argumente, reactia ta e normala, se poarta. E o confirmare la ceea ce am spus inainte. In loc sa ma contrazici venind cu contraargumente, sa-mi spui ce am gresit in ceea ce am spus, unde nu am dreptate, ce am exagerat, tu ce faci, deviezi de la subiect. Si la ceea ce ai spus, recunosc, itti dau dreptate. Numai ca nu despre asta era vorba . Era vorba despre promovarea, adica alegerea unor nulitati in functii importante si ignorarea unor personalitari de mare valoare care candideaza pentru aceleasi functii. Asta ma revolta. Eram chiar curioasa sa vad daca raspunzi, cum raspunzi sau daca pur si simplu nu-mi afisezi comentariu (si asta se poarta). Probabil ca faci parte dintre cei care le stiu pe toate, intotdeauna au dreptate, chiar si cand nu se informeaza, nu pot fi contrazisi si daca o faci, te improasca cu laturi.

  4. #5 by mircea batranu on 14 Iunie 2014 - 20:12

    F bine, bravos! In locul sefilor tai,te-as da afara imediat, pt greselile facute, ca sa ma exprim elegant!

  5. #6 by Sara on 20 Iunie 2014 - 11:42

    Uite c-ai gresit si de data asta, pentruca eu sunt propriu-mi sef si ca sa intelegi si tu , exercit o profesie liberala si ca atare, eu nu ma dau afara. Totusi nu atingi catusi de putin subiectul in discutie. Ma intreb, iti dai seama ca ai gresit sau e un obicei, cand nu vrei sau n-ai un raspuns, schimbi subiectul?

    • #7 by mircea batranu on 20 Iunie 2014 - 12:25

      Dupa stil, am crezut ca esti vuvuzeaua blonda iesita de sub biroul cotrocenilor.
      Cand o sa ai si-un nume, o sa-ti raspund.

  6. #8 by Sara on 20 Iunie 2014 - 23:08

    Nu sunt persoana publica. Nu am afinitati pentru nici un partid politic, dimpotriva, pot spune ca le urasc . De fapt nici nu sunt partide . Sunt niste gasti, niste haite obsedate de pradare si imbogatire , in care scop utilizeaza mult prea des minciuna, manipularea , distrugerea si tradarea. In schimb nu suport generalizarile si de aceea nu pot spune ca urasc toti politicienii, toti comunistii, toti securistii, toti politistii, toti.., toti…, toti…
    . Numele meu real este un nume comun care nu are nicio importanta , asa cum nici pentru mine numele tau, nu e important. Nici de raspuns cred ca nu-i nevoie sa-mi raspunzi, pentruca oricum intuiesc care-i realitatea. Cred ca l-ai votat pe Mircea Diaconu pentruca-l cunosti, pentruca ti-e ruda sau pentruca ti-e prieten. Din aceasta cauza nici nu te-ai informat in legatura cu ceilalti candidati independenti. Imi pari mult prea inteligent pentru a ma gandi ca ai fost „convins” de Antena 3 si ai votat cu turma.

    • #9 by mircea batranu on 21 Iunie 2014 - 12:35

      Niciun om care se prezinta ca fiind „un om simplu”, nu face propaganda cu fisiere emanate de la cotroceni, pmp si altii. Probabil ca ai vrut ca mizeriile lansate impotriva lui Mircea Diaconu, sa apara si aici. Eu cunosc stilul asta. Turma sunteti voi, va miscati exact cum vi se cere.
      In sfarsit, fiecare dupa cum e cladit, nu mai revin pe tema asta.
      Dar, apropo de destin, spune-mi sincer, la ce te gandesti cand faci sex oral? Traiesti momentele cu satisfactie sau te gandesti la viitor?

  7. #10 by Sara on 21 Iunie 2014 - 15:25

    Ei, drept sa-ti spun, la asta chiar ca nu m-am asteptat. Nu ma asteptam sa fii atat de ordinar. Am crezut ca n-o sa mai raspunzi, dar n-ai rezistat. Trebuia sa dai cu batu-n balta, sa-ti arati adevarata fata, in toata splendoarea el. Sa arati ca pe langa toate celelalte, esti si vulgar, ordinar, josnic. As putea sa-ti raspund in aceeasi maniera , dar n-o fac, pentruca nu obisnuiesc sa vorbesc in felul asta si pentruca am un principiu. In fata unor astfel de oameni , obisnuiesc sa ma dau la o parte, sa-i evit. Asa ca o sa te evit si pe tine, urandu-ti sa realizezi tot ce iti doresti, inclusiv pe plan politic .In ce ma priveste ma bucur ca am cunoscut un om in plus care este departe de a fi ceea ce doreste sa arate ca este. In felul asta mi-am imbogatit experientele negative, fiind din ce in ce mai convinsa ca numarul jegurilor umane a crescut in mod neasteptat. Am invatat ca pe viitor trebuie sa fiu mai precauta in ce priveste expunerea unor pareri.

  8. #11 by mircea batranu on 21 Iunie 2014 - 20:17

    Vezi, acum poate ca ai mai invatat ceva, ce trebuia sa inveti in primii sapte ani:
    1.Se bate la usa
    2.Se saluta
    3.Te prezinti,
    Sunt trei pasi atat de simpli si la indemana oricui are bunavointa.
    Eu m-am saturat de voi. Pacat ca lumea nu cunoaste cati bani mancati voi promovand mizeriile basiste. Jegurile sunt in partea de baricada careia-i apartii!
    Si totusi, la ce te gandesti cand faci sex oral?
    Statistica imi arata ca peste 70% dintre femei, se gandesc la cu totul altceva decat asteapta barbatii.
    E rodul muncii unor binecunoscute femei din US, mult prezentate pe micul ecran.

  9. #12 by Sara on 21 Iunie 2014 - 21:53

    In US „se poarta” si relatiile sexuale intre persoane de acelasi sex. Probabil ca asta e si motivul pentru care ii dai tarcoale idolului tau, MD si intrii in sevraj cand cineva indrazneste sa-l critice in loc sa-l adore. Nu trebuie sa-ti fie jena , pentruca , asa cum spune si aparatorul vostru in parlament, dl.Remus Cernea, homosexualitatea nu este o boala ci pur si simplu este o chestiune de optiune. Si apoi nu inteleg de ce mi te adresezi cu „voi” ? Nu apartin niciunei grupari. Ce am eu cu Basescu sau besestii ? Nu l-am votat in viata mea, este un jeg fata de care nu am nici un respect, la fel ca si fata de Ponta si haita lui. Desi ti-am si spus ca m-au interesat independentii, o tot dai cu basistii. Si acum mai vezi si de ceilalti comentatori, raspunde-le si lor la intrebari ca vezi ca asteapta. Si sunt cam multi .

  10. #13 by mircea batranu on 21 Iunie 2014 - 22:23

    Eu n-am idoli.
    Parca-i vad pe colegii tai, ce se mai distreaza! Sper totusi sa nu te dea afara, desi asta ai merita! Altfel spus, daca ai fi la mine, indiferent la ce te-ai gandi, ai fi concediata rapid.
    Motivul e simplu, n-ai gandire proprie ci numai indusa! Esti robotizata!
    Asculta-ma bine, cel mai grav lucru e ca tu nu poti evolua. E foarte grav. Chiar nu stiu ce sa-ti recomand, poate daca mi-ai spune la ce te gandesti. Cred ca esti blonda, pui mare atentie pe aspectul fizic dar confunzi conduita cu margarina si inteligenta cu zacusca din creier de peste.
    Cred ca ai, de asemenea, o mare putere de memorare dar, datorita in primul rand neimplinirii ca femeie si in al doilea rand carentelor actului de constructie logica, nu sti sa folosesti aceasta memorie, nu poti construi. Cineva ti-a distrus mecanismul. Nu, nu cred ca alcoolul e vinovat. Ai fost folosita, ai fost utilizata excesiv si astea ti-au atenuat capacitatea de-a discerne, capacitatea de a intelege cu cine si ce anume discuti. E pacat ca te-ai irosit, mai ales pe un front fals.
    Nu pot sa-ti dau nota de trecere dar te incurajez sa-ti schimbi viata, poate asta ar fi o solutie!
    Si totusi, repet, la ce te gandesti cand faci sex oral?

  11. #14 by Sara on 22 Iunie 2014 - 7:05

    Cat de departe esti de realitate. Am intuit bine. Le stii pe toate, fara sa le cunosti. Ai impresia ca detii adevarul absolut si jignesti cu usurinta cu care respiri, atunci cand cineva nu e de acord cu tine. Esti introvertit si pervers. Zambesti rar si te incrunti des. Un om vulgar, pe care nu dau doi bani. Ti se potriveste culoarea gri spre negru. MD este obisnuit cu chiulul si nu va sta prea mult la Bruxelles, asa ca, incearca sa zambesti. O sa-ti povesteasca cum s-a luptat el cu sistemul.

    • #15 by mircea batranu on 22 Iunie 2014 - 8:29

      Un om educat, dacă ar fi vrut să abordeze o temă de genul ”alți independenți care ar fi meritat să devină europarlamentari”, chiar fără cei trei pași care țin de abc-uk formării, ar fi pus direct această problemă, ca o șansă a reprezentării demne a României în Parlamentul European.
      Dar tu, ca o vuvuzelă, ai aruncat cu lături în capul lui Mircea Diaconu, ca și cum din cauza lui nu ar fi ieșit alții.
      Întrucât mănânci rahat din greu, ca la o comandă, m-am gândit că ai și alte preocupări care să-ți întregească activitatea. De aceea te-am întrebat la ce te gândești când faci sex oral.
      Ce om normal la cap și integru, s-ar lega de MD atât timp cât curvăsăria de partid e în floare?

  12. #16 by Sara on 22 Iunie 2014 - 13:52

    MD face parte din aceea curvasarie. Sau vrei sa spui ca a aparut asa, de nu stiu unde sa candideze ? Ca a fost cunoscut doar ca actor si atat ? Ca e un necunoscut in ale politicii ? Stie toata lumea ca lui MD , Antena 3 i-a facut o campanie furibunda . Deasemenea declaratiile unui vicepresedinte PSD confirma faptul ca MD a fost ajutat si deci nu a fost un independent curat, asa cum vrei tu sa crezi si sa convingi. Dupa atata campanie si ajutor efectiv, restul a fost simplu. Turma a „muscat” si s-a conformat. N-am spus ca MD a fost vinovat, el isi joaca rolul, am spus ca oamenii nu se informeaza atunci cand voteaza, prefera sa inghita ceea ce le servesc altii, de obicei prin intermediul posturilor TV. Vorbesc de o anumita parte a popolatiei. Restul, voteaza din instinct politicienii din partide si anume pe cei pe care-i urasc mai putin. Chiar e nevoie de traducere ? Ti-am explicat cat se poate de clar in primul comentariu si motivul pentru care nu l-am votat pe MD dar si faptul ca au candidat independenti de mare valoare dar care nu s-au bucurat de ajutoarele tv-urilor si nici ale partidelor politice. Daca realitatea inseamna pentru tine ca am aruncat cu laturi, e treaba ta . Inseamna ca nu esti capabil sa intelegi realitatea, daca aceasta nu corespunde cu parerile tale. Spune-mi un singur lucru care este inexact din ceea ce am spus eu despre MD, unul singur. Iti spun eu, nu gasesti. Ultima fraza pe care ai scris-o , n-am inteles-o. Aceea in care sugerezi ca nu sunt normala la cap. Sintetizand, vrei sa spui ca MD e un rau mai bun decat partidele, care sunt rele rele? Bravo, inseamna ca ai facut ceea ce fac fraierii care voteaza, de 23 de ani. voteaza raul mai mic. Si asta in conditiile in care aveai la dispozitie atatea optiuni, foarte bune. Inteligenta miscare, n-am ce zice. In rest, cu privire la unele obsesii ale tale, care nu-ti fac cinste catusi de putin, cu atat mai mult cu cat te consideri un om educat si dai lectii altora, esti mult prea murdar la gura , prin urmare le ignor si incerc sa te ignor. Indreapta-ti atentia spre alti comentatori, nu de alta dar nu-i politicos sa lasi atatia oameni sa astepte .

Lasă un răspuns

