Codexul romanesc si Monarhia

Întrucât în lucrarea ”Codexul românesc, Statul și rolul Constituției”, publicată în 2013 pe Google Books, m-am pronunțat ferm pentru interzicerea Stemei pe Tricolor si a oricăror înscrisuri, cu excepția Drapelelor de luptă ale Armatei, iar pe de altă parte am susținut reinstaurarea monarhiei prin Casa Regală a României (nu alte variante, prințul Charles, alt descendent britanic sau caricatura numită Paul), am fost întrebat dacă, în cazul reinstaurării monarhiei, îmi reconsider poziția față de Tricolor și Stemă.
Eu voi susține mereu că simbolurile și valorile Țării și Națiunii, nu trebuie alterate.
Tricolorul trebuie să rămână în forma și culorile actuale, fără nicio stemă, deci fără blazonul regal pe el iar România să se numească România, nu Republica România, nu Regatul României.

, , , , ,

  1. #1 by Jan Valjean on 4 Februarie 2014 - 11:03

    Aveti dreptate,n-are ce cauta nicio stema pe drapel.

Lasă un răspuns

