Audierea Ministrului culturii in Comisia Rosia Montana

Rescunosc, il simpatizam pe Daniel Barbu, poate mai mult pentru imaginea istorică pe care o aducea decât pentru soliditatea argumentelor. Dar luni, la audierile din Comisia Roşia Montană, el s-a transformat din ministru al culturii în ministru al ciocolatei. Astfel, la o remarcă de genul „ce părere aveţi, domnule ministru, că un străin vi s-a căcat în mijlocul casei?”, el a răspuns „da, dar mi-a dat o ciocolată şi nu eu mă ocup de căcăstoare, eu mă ocup cu ciocolata”.

Daniel Barbu nu ştie probabil povestea străinului din casă:

Povestea strainului de la Rosia Montana

, , , ,

  1. #1 by Jan Valjean on 26 Septembrie 2013 - 8:28

    Barbu face pe idiotul numai sa mai stea in acest guvern de incompetenti si ratati.

Lasă un răspuns

