Si totusi Olanda poate fi invinsa

Olanda-Romania 4-0.
Dupa golul doi, golul monumental al lui Van Persie, golul de manual care m-a facut sa-i aplaud pe olandezi, mi-am dat seama ca Olanda poate fi învinsă. Dar nu de către echipa moastră naţională, sub nicio formă. Olanda poate fi învinsă de către Spania, Argentina sau Brazilia şi asta numai dacă acestea prind o zi foarte bună.
Maşina de fotbal olandeză este superioară celei conduse de Cruyf în anii 70!
Ce să facem altceva decât să zicem merci pentru lecţia de fotbal arătată?
Noi n-am avut o idee de joc nici la Budapesta şi nici la Amsterdam. Am vrut să înscriem fără măcar să avem un atacant în teren, fără un jucător care să vadă jocul, am vrut să apărăm un 0-0 prin noroc! Dacă era 9-0 nu mai mira pe nimeni!
E umilitor!
Felicitări suporterilor români prezenţi pe stadion!

, , ,

  1. #1 by eumiealmeu on 26 Martie 2013 - 23:28

    … într-o viață ulterioară 🙂 .
    e enervant de greu să suporți că de fiecare dată o încasăm.

Lasă un răspuns

