Fabuloasa festivitate a Jocurilor Olimpice de la Londra

Ceea ce au realizat organizatorii Jocurilor Olimpice de la Londra poate fi inclus în seria Marilor Opere Culturale ale omenirii. Nu exagerez cu nimic daca voi numi Festivitatea de deschidere drept a opta minune a lumii. Nu mă refer la focurile de artificii si jocurile de lumini. Englezii au adus altceva în atenţia tuturor.

Jocurile Olimpice Londra 2012

Festivitatea de deschidere (by london2012.com)

Ne-au arătat că sunt o comunitate bazată pe valorile culturale, pe educaţie, demnitate şi respect. Povestea lor, unică, născută sub semnul cercurilor olimpice, a legat oameni şi speranţe, tradiţii, trecut şi viitor. Opera lor de artă, sub semnul cercurilor olimpice, poartă semnătura UMANISMULUI, al spiritului necesar nouă, tuturor, pentru a merge mai departe. Impresionant!

, , , , , , ,

  1. #1 by Gabriel on 28 Iulie 2012 - 7:53

    Pana in prezent UK nu a promovat niciun umanism, ba chiar a contribuit major la distrugerea lumii.

    • #2 by mircea batranu on 28 Iulie 2012 - 15:36

      M-am referit strict la festivitate. Au fost copii de toate culorile si varstele, handicapati si sportivi, artisti, interpreti, dansatori de toate tipurile, iar toti acestia au interpretat o poveste. A fost un act de cultura definitoriu umanismului. Nu au defilat armate, nu au facut selectia pe inaltime si greutate.A fost un spectacol cald, imbietor, care a aratat in primul rand ceea ce-i uneste pe ei, pe englezi. Sunt o comunitate bazata pe valori culturale, traditie, onoare.

  2. #3 by Florin on 28 Iulie 2012 - 17:50

    Subscriu la comentariul d-lui MB .
    Am remarcat si eu asta .
    In realitatea internationala , englezii nu pot fi nicicum exemple pentru nimeni , dar daca o luam asa , nu stiu daca putem avea un exeplu desavarsit !…

  3. #4 by adysurry on 31 Iulie 2012 - 14:13

    mie mi s-a parut mai degraba o enumerare maiestoasa a tuturor implicarilor illuminati…in UK…dar poate sunt eu pe alta unda…

    • #5 by mircea batranu on 31 Iulie 2012 - 14:19

      surry, a fost un spectacol cultural, nu forta armata, nu linii, diagonale si sincronizari…

  4. #6 by Livia on 2 August 2012 - 9:40

    Am vazut si eu deschiderea si mi s-a parut emotionanta, superba, nici nu am cuvinte sa descriu cat de frumos a fost

Lasă un răspuns

