Cui i-a propus Basescu sa fie Prim Ministru

Face vâlvă ultima minciună a lui Băsescu, aceea că i-ar fi oferit postul de PM lui Victor Ponta, cu un guvern USL dar şi altora.
Mi-a oferit şi mie postul de Prim Ministru, telefonic, dacă accept două condiţii:
1-să nu mă ating de Elena Udrea
2-să nu mă ating de banii care trec pe la Udrea pentru că sunt banii lor.
I-am răspuns că nu mă ating de Udrea pentru că serviciile oricum oferă fete de top în ziua de azi, le schimb periodic şi e OK. La a doua condiţie, i-am promis că nu mă ating eu de banii lor dar o va face justiţia. Băsescu a hă-hăit spunând:
„care justiţie, hă-hă-hă!”
De-asta a ajuns Răzvan Ungureanu Prim Ministru.

Nu v-aţi săturat de minciunile lui Băsescu?

, , , , , ,

  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

