La multi ani Sire!

La mulţi ani Sire!

stema Regatului Romaniei regele mihai al romaniei

Astăzi, 25 octombrie 2011, Majestatea Sa Regele Mihai împlineşte nouăzeci de ani!

La mulţi ani Sire!

Am avut şansa, după prăbuşirea puterii comuniste în 1989,  să devenim o ţară civilizată, europeană, să nu ne risipim în dispute interne de orgoliu! Trebuia să construim şi nu să distrugem societatea.

Am avut această şansă şi am ratat-o!

Nu am avut tăria să facem pasul spre civilitate reinstaurând monarhia iar acum ne zbatem şi ne afundăm tot mai mult în mocirlă! Renaşterea ţării devine din ce în ce mai grea.

Noi am uitat de rege, de monarhie, iar istoria a uitat de noi!

La mulţi ani Sire!

, , , ,

  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

