Despre prostia lui Becali

LGigi Becali as seen by Steaua Bucharest supporters

Image via Wikipedia

La 4-0 pentru Maccabi Haifa, am schimbat canalul. Mi-era ruşine pentru inexistenţa Stelei. După meci m-a sunat un amic evreu care mi-a spus ultimul banc „Măi române, dacă noi ovreii nu eram aşa de zgârciţi, mai dădeam cinci boabe” – ha ha ha –
Ce era să-i spun?
Apoi m-a sunat un stelist vechi, de pe vremea C.C.A. şi supărat foc, după ce i-am spus bancul cu evreii, mi-a replicat dur „dă-l în lupa mea de evreu că era dinamovist, trebuia să-i spui de 17 Nentori”.
Totuşi, unde e prostia lui Becali?
Vă dau răspunsul, ştiut de fapt de către cei mai mulţi:
Prostia lui Becali se află în orgoliul lui. A cumpărat indulgenţe ortodoxe numai de el ştiute A ridicat biserici şi a susţinut ortodoxia financiar, încercând să negocieze cu Dumnezeu. Da, el încearcă să trateze cu Dumnezeu în timp ce face pactul cu Diavolul!
-Gigi, te vede lumea!
Vrei să fii şi vedetă şi păstor în timp ce faci pact cu Diavolul! De asta vei pierde şi Steaua, spre bucuria fanilor din Ghencea!

, , ,

  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

