Fax Romania: Onoarea unui general ajuns ministru!

 

fax romania - mircea batranu

Fax Romania - Mircea Bătrânu

Scandal pensii militare● Declaraţie la Ministerul Apărării Naţionale● Oprea, general cu patru stele, cumpărate de la marinar● E ministru acum● Are iresponsabilitatea apărării naţionale● Înainte dadea ouă dintr-un camion ca să arate cum susţine popuilaţia● Apoi a fost Şeful Mafiei personale a lui Adrian Năstase● Acum Mafia îi aparţine lui Traian Băsescu● Oprea a declarat că toţi mint şi vor să destabilizeze armata● Că el are onoare militară● L-am crezut şi l-am întrebat: Eşti de acord să fii executat dacă ai minţit?● Oprea a clipit de opt ori şi mi-a cerut să repet întrebarea● Am repetat: Eşti de acord să fii executat dacă ai minţit?● Oprea a clipit tot timpul şi-a spus “Sunt dintr-o familie onorabilă şi am credite bancare!”● Lumea a început să râdă şi să-i strige “Măi Şoric, măi Şoric!”● Oprea clipeşte necontenit ca orice om sincer şi spune “Am greşit domle, eu dau bani împrumut, nu iau. Am uitat!” ● Văzând că ocoleşte răspunsul, îi repet întrebarea “Eşti de acord ca în numele onoarei militare să fi executat dacă minţi?”● el a început să clipească şi mai des repetând clişeul “Pot să vă răspund?”● lumea s-a săturat de aşteptat şi-a început ă strige la el “jură mai Oprea dacă ai onoare”●  Oprea a fugit din sală!● Un artilerist din Războiul de Independenţă spune “Ăsta şi-n faţa plutonului de execuţie clipeşte şi minte”●  Oprea a fost văzut prin Ilfov● Fugea şi clipea● Onoare de general cu stele din bordurile lui Videanu●

 

, , , , ,

  1. Pensii militare injumatatite pentru ca asa a vrut borfasul! « Cronica – România de azi
  2. Fax Romania: Onoarea unui general ajuns ministru! « Stiri despre pensiile militare
  3. Opozitia de plastic si demnitatea clasei politice « Cronica – România de azi

Lasă un răspuns

