Crin Antonescu si guvernul PNL din umbra! Intrebare

Anuntul PNL si al lui Crin Antonescu privind guvernul din umbra, nu este o lovitură de imagine ci sclipirea unui chibrit in intunericul actualei guvernări. Altfel spus „suntem şi noi aici” şi facem puţină gălăgie. Am însă o nedumerire!
În 2008 am prezentat o structură de guvern cu 10 ministere, apoi postată în proiectul RODO (România, Datorie şi Onoare) vezi imaginea:

guvern zece ministere

Guvern - Proiect RODO

Diferentele faţă de propunerea mea sunt în faptul că Ministerul Dezvoltării poartă numele de Ministerul Infrastructurii Nationale în varianta PNL iar Ministerul Resurselor înglobează Ministerul Finanţelor şi Economiei şi Ministerul Agriculturii în guvernul PNL. Dezvoltarea rurală bineînţeles că intră în atribuţiunile Ministerului Dezvoltării!
Eu am propus un guvern cu 10 ministere într-o perioadă în care PNL defila pe bani mulţi risipiţi pe 20 de ministere şi câteva sute de agenţii!
Întrebarea mea se referă la atitudine:

Guvernul din umbră are numai 11 ministere din motive de criză economică? Sau din motive de stat minimal promovat de Liberalism? Înseamnă că guvernul Tăriceanu n-a fost liberal daca a încurajat parazitismul de stat?

, , , , , , , , , , , ,

  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

