JURNAL – Mircea Batranu

Jurnal Mircea Batranu

VEZI TOATE POSTURILE DIN JURNAL

,

  1. #1 by Mihai Cenusa on 3 Ianuarie 2011 - 20:31

    Domnule Mircea Batranu
    Am citit si vizionat majoritatea materialelor aflate pe blogul dvs. Am fost placut surprins de simplitatea, coerenta, concizia si libertatea exprimarii. Dar cel mai mult am apreciat inradacinarea in profunzime, forta de sinteza si logica sistemica in abordarea problemelor globale.Toate acestea fac ca ceea ce ati exprimat, sa fie imposibil sa fie fals sau gresit. In Romania, foamea de adevar si intelegere a ceea ce se intampla este mai insuportabila decat foamea biologica. V-am scris pentru a va comunica ca, desi nu va cunosc, sunt alaturi de dvs.sau altfel spus, simt ca fac parte din aceiasi specie umana ca si dvs. Un proverb chinezesc spune ca daca strigi singur in noapte si nu-ti raspunde nimeni, nu inseamna ca esti singur. Eu am preferat sa va raspund si sa va pun la dispozitie solidaritatea mea.

    Cu pretuire si respect
    Mihai Cenusa

    • #2 by mircea batranu on 3 Ianuarie 2011 - 20:39

      Multumiri! Ma bucură mesajul dumneavoastra! Vom reusi sa cream un front comun pentru schimbarea politicii românesti!

  1. Tweets that mention JURNAL – Mircea Batranu « Mircea Bătrânu -- Topsy.com

Lasă un răspuns

