Despre mine

mircea bătrânuMircea Bătrânu
Sunt român, nascut în Transilvania. Am absolvit Universitatea Bucureşti în 1981. Am fost cercetător şi profesor, analist, coordonator de lucrări, consultant şi manager. Acum sunt freelancer. Nu am fost membru al Partidului comunist înainte de 89 şi nici al altui partid sau mişcare politică după anii 90 şi nici n-am semnat vreun compromis cu structurile politice sau informative. Mi-am păstrat mereu atitudinea independentă. Sunt pasionat de spectacolul lumii, de ştiinţă, tehnologie, societate, umanism, cultură. Mă ocup de prognoză, futurologie, scriu scenarii ale lumii de mâine (comunionismul) şi ale celei de poimâine.
Am mai multe proiecte în lucru, beletristică, atitudine, jurnalism, ştiinţă, futurologie şi neofuturism, comunionism, video, tehnologii. Cred în armonia universală creată de voinţa supremă şi în armonia umană creată de voinţa noastră.

, , , , , , , , , , , , ,

  1. #1 by Hubert Cumberdale on 30 August 2009 - 23:12

    Daca esti pasionat de „comunionism” s-ar putea sa ti se para interesant urmatorul articol (e in engleza):

    http://www.kabbalah.info/eng/content/view/frame/3811 –> Building the future society.

    Este viziuna despre viitor a unuia dintre cei mai influentu rabini ai secolului trecut.

Lasă un răspuns

